Posten posten

Igår eller egentligen redan i måndags började jag fundera på hur det egentligen stod till med vår post! Vi hade inte fått post sen onsdag förra veckan.. Alltså en vecka utan post och jag vet att jag har diverse ebay paket påväg! Samt ett h&m paket som skulle komma till OK! Men nu idag har jag fått post! Ett paket från England med lite glasgrejer och sånt som jag beställt! Också fick jag svar från H&M att mitt paket fanns på OK men att det måste blivit något fel med aviseringen :P Nu hoppas jag bara att det fortsätter trilla in post med alla paket som fattas! Jag är dock rädd att jag har tre ebay paket på villovägar! Men jag har kontaktat alla säljare och har jag inte fått dom inom en vecka så skickar dom en nu eller betalar tillbaka pengarna :) Nu ska jag åka på OK och hämta paketet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0