Fasta

Oooh tjena..
När man fastar så inser man hur sjukt mycket som kretsar kring mat!
Och hur inkörd man är på att man ska äta!
Jag klev upp alldeles för tidigt och gick på jobbet för att öppna..
Och hela tiden så erbjuds det frestelser! Värst var när barnen skulle äta lunch och köttbullarna såg sjuuukt goda ut!!
Sen har det gått ganska bra!
Jag körde in till stan när jag slutade, och det gick faktiskt bra hela eftermiddagen, förutom att jag hela tiden kom på mig själv med att tänka "undra vad jag ska äta till middag när innan jag ska hem?".
Jag har varit lite skakis hela eftermiddagen dock..
Nu när jag kom hem blev det ock mycket värre, nu är jag väldigt skakig och jävligt sugen på käk!
Eftersom jag egentligen bara skulle göra en 24h fasta så funderar jag på att äta något litet klockan nio ungefär, för då har jag fastat i 24 h! Det känns plågsamt att försöka hålla ut till lunchen imorgon på jobbet!
Jag tror inte jag kommer vara någon rolig människa, och frågan är ju om jag kommer tuppa av!!
Värt det isf!? nej!!
Men jag ska härda ut i 30-45min till innan jag ska äta något!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0