Klippa frippen!

Imorgon har jag min första tidiga tur på hundra år ungefär :P
Så jag firar det med att åka in till stan då min stadstur förra veckan blev ett fiasko ;)

Jag har ju försökt ignorera det faktumet att mitt hår är ganska slitet efter blekningen av topparna.
Och jag hade egentligen bestämt mig för att härda ett tag till!
Men man vet ju hur det kan bli, det kan ju vara überkris då redan nästa vecka och det knappt går att kamma igenom håret:/
Så jag tog en vild chansning och ringde till Studio Esplanaden (där jag ska börja jobba) och jojjomensan, en av tjejerna hade en tid klockan 15.00 imorgon och det passade mig perfekt :)
Så det känns faktiskt jätteskönt!
Så får vi se vad det blir, om jag ska ändra om något eller om jag bara ska toppa!
Något kul kunde hon ju få göra med luggen, men vi får se :)
Alltid spännande att gå till nytt folk och klippa sig!! Men det känns ju som att det är lika bra att hon lär sig mitt hår så kan jag ju fortsätta klippa mig hos henne :)

Ibland tänker jag att jag ska klippa upp det mer, men jag ska höra vad hon tycker!! vi får se ;)
dock kommer jag ju mest troligt klippa bort mina fina "blonda" toppar, men jag får väl bleka nya ;)

godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0