midsommar

Håller på med en massa förberedelser för midsommar!
vi har ju alltid maskerad på midsommar och i år är det Astrid Lindgren tema och vi ska vara Ronja Rövardotter och Birk Borkason :)
Så nu håller jag på att färga tyg för fullt!
Jag köpte lite textilfärg på skog och fritid tidigare.. men sen kom jag på att jag ville färga mer tyg, men det är rätt dyrt :/ så nu har jag googlat lite och nu har jag en hink en kastrull och en glasskål full med tyger och snabbkaffe :P Så det ska bli jäkligt spännande att se om det funkar!
Hade även tur och hittade tyget för 10:- meter då Carola & Lotta hade superrea!! Tur för mig :D
Det är ju inte det lättaste att fixa kläder till det :P
Men jag hoppas att det blir bra och att jag kan visa vettiga bilder sen!!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0