plugga

Har suttit idag och kikat på utbildningar som jag gör lite då och då!
Och inte då högskoleutbildningar.. då jag inte är som alla andra ;)
Jag vill gå alla svåra vägar :P eller nej det är väl inte riktigt sant, men allt jag vill läsa finns inte som högskoleutbildningar/kurser!
Och jag har mestadels tittat på distanskurser då jag gärna vill kunna jobba kvar på dagis!
Jag har även funderat på att läsa upp några av dom betygen jag saknar från gymnasiet!
Det är ju faktiskt 5 år sedan jag gick ut, så det kanske börjar vara dags med några av dom!
Och tar man det på distans och någon enstaka kurs i taget ska det kanske gå bra!?
Sen vill jag läsa lite annat också..
Också vill jag läsa upp tyskan från början också eventuellt.. det skulle vara så kul att faktiskt ha ett språk till som man behärskar, och även om jag kan ganska mycket så har jag så sjukt mycket gramatiskt borta :/

Jaja, vi får se..
man måste ju gå via komvux här i Robertsfors, så det beror på hur mycket dom vill hjälpa till!!

Jag har ju varit väldigt negativ till att plugga, men när det är något man VILL plugga så går det ju bättre!
Och som sagt kommer jag ju inte sätta mig i en skolbänk på heltid!! Det funkar bara inte!!

I will keep you updated!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Ja, ta med Ida och våldgästa mig! Det blir bra :D Så får vi ha lite systermys!



Och klädseln på soffan var då så himla fräsch så den behöver nog inte bytas på ett tag!

2012-06-17 @ 19:39:56
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0