pull-up

Åh, jag är verkligen värdelös :/
Förlåt att jag inte bloggat:P

Tänkte iaf updatera er på det senaste på träningsfronten!
Det har ju varit ganska lugnt med träningsinlägg under en lååång period!
Det beror delvis på att jag inte ides fortsätta skriva vad jag tränat varje dag..
och nu dom tre senaste veckorna på att jag knappt överhuvuvdtaget tränat :(
Dåligt av mig!

Men så idag klev jag över en GIGANTISK tröskel och klarade ett av mina största och svåraste mål under 100 grymma dagar!
JAG GJORDE EN PULL-UP!! Äntligen!!
Jag kan göra något jag ALDRIG kunnat göra förut!
Jag har bara gått och tänkt att jag skulle försökt igen då vi har en pull-up stång mellan köket och vardagsrummet!
Så bestämde mig, precis efter jag hade diskat, att NU ska jag prova!
Och tamejfan! En pull-up!!
Och det verkar vara så att när man lärt sig göra den första så kan man utvecklas ganska fort!
Så jag får nog klura ut ett till pull-ups mål! Typ 5st innan sista augusti!!
Ja, vi får se!
När dessa 100 grymma dagar är slut är det ju dags att sätta upp nya mål och se vart man ska ta sig!

Ja, det var bara det jag ville berätta!!
Sjukt nöjd och stolt är jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0