Snälla förklara för mig!

Kan någon snälla förklara för mig vad som är så snyggt med Jeffrey Campbell-skor!?
Jag kan bara inte FÖRSTÅ hur man kan vilja ha dom där fula klumpiga skorna på sina fötter!?
Det är inte snyggt och smickrande på något sätt!?
Jag vet att jag brukar haka på vissa grejer sent och att man ofta kan ändra sig om något man tyckte var fult från början..
Men nu har det varit modernt med dessa klumpiga klackar så himla länge och jag kan bara inte för mitt liv förstå hur man tycker att dom är snygga!?
Och att slänga ut 1500-2000kr på ett par skor som är så fula är bort om mitt förstånd!!

Och självklart får alla tycka som dom vill, men jag förstår det definitivt inte!!
huuuga..

Och för er som inte vet vad det är för skor jag menar så är det sånna här:




Kolla vad konstigt det ser ut till hennes spinkiga ben!
Förlåt mig, jag har ingen aning om vem denna människa är, men jag ville bara visa en bild hur det ser ut när dom är på också..
jag tycker att det blir så sjukt oproportionerligt..

Nej, detta mode kommer jag nog aldrig förstå!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dessa skor, har tre par som jag älskar och jag känner mig väldigt fin i dessa. Man blir såklart längre i dom, mina annars så korta hob-ben blir långa och ståtliga och jag känner mig allmänt cool och "mäktig" i dom. jag tycker det är synd att "alla" (nästan) vill ha dom, man är inte så unik med dem, men det försöker jag strunta lite i. Det bästa med mode är ju att alla inte tycker lika, det är ju det som är charmen. Och 1500 kr för ett par äkta läderskor i bra kvalitet är inte sjukt mycket pengar, men tycker man dom är fula så är det iof bortkastade pengar. Jag respekterar att du tycker dom är apfula och att du aldrig skulle vilja ha sådana, men jag kände bara för att berätta varför jag tycker om dom så mycket. Det är ju bra att nån människa inte gillar dom, så inte varenda donna trippar runt i samma skor:)

2012-06-17 @ 14:47:08
URL: http://lisalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0