Ursäkta!

Alltså!! Allvarligt så är jag sjukt ledsen för dålig uppdatering denna vecka!!
Jag har kämpat med att försöka återhämta mig efter Prag resan!! Komma in i rutinerna igen!
Det har varit en tung arbetsvecka trots att den bara var tre dagar! Jag har varit så sjukt trött då jag faktiskt la mig till med ovanan att sova länge på morgnarna när vi var borta!!
Men det börjar kännas bättre!!

Har tänkt att jag skulle komma igång med träningen igen då dem blev vilande under resan (förutom att vi gått en massa, men det är ju inte riktigt samma sak som att springa eller gå på gym)!!
Men jag har inte kommit igång.. Dock har jag och Johan varit på en kortare promenad genom robertsfors nu ikväll, och det för bli startskottet för slutspurten på 100 grymma dagar!!
Imorgon kväll/eftermiddag ska jag antigen springa eller åka ner på gymmet!! Mitt älskade gym som det är nästan 3 veckor sedan jag besökte sist:O

Men nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon!!

P.s lyckades ÄNTLIGEN göra färdigt min ansökan till FA-skatten idag! Blev säkert något som blev galet.. Men då får dom väl ringa!

Också bjussar jag på en mysgodnatt bild på mig! Som dessutom är sned:) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0