What to do?

åååh, vad gör man åt en sambo som hatar tatueringar när jag själv vill skaffa flera!!
Många av er och många som jag prata med säger "Gör det ändå!! Han kan inte bestämma"..
Visst, det är min kropp, men hur kul är det när den man älskar verkligen säger att han tycker att det är fult!?
Jag vill ju att han ska tycka att jag är fin!
Det är ju inte så att jag kommer täcka hela kroppen, jag kommer inte göra halva armen eller ett helt ben eller en jättestor på ryggen tex..
Jag gillar små tatueringar som har en mening för mig, men jag vet inte.. hur jag ska göra..
Jag önskar bara att han kunde ge upp det där :/

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja det är svårt när man vill vara andra till lags men ändå göra sånt man själv gillar också.

Kände lite samma sak när jag började töja öronen, det tyckte inte Calle att jag skulle göra men efteråt så har han som inte sagt nåt. Mer bara att han gillar ju mig för den jag är och att jag måste få göra sånt jag mår bra av. Trivs jag så trivs han.. Haha, finns ett uttryck som används lite då och då här hemma: "happy wife - happy life". ;)

På tal om tatueringar så är just det orsaken till att jag inte har nån än. För jag VILL ha en jättestor. En hel sleeve har jag nästan redan bestämt mig för att det ska bli. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag ska fylla den med än. Har så himla många idéer men jag vill ju att det ska passa ihop också och inte bara se plottrigt ut som jag tycker att det lätt kan bli när man har många små tatueringar på kroppen.. :) Men smaken är ju som baken :) Ha en fin dag!

2012-06-27 @ 12:08:34
URL: http://i-am-elina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0