Dåligt träningspass

Gjorde ett riktigt dålig mage/rygg pass på gymmet idag :(
tråkigt!!
Jag var faktiskt peppad innan, men sen blev det lite stressigt iväg, kanske var det det som gjorde att jag inte riktigt var med..
Började med att gå på löpbandet en stund..
kände redan ganska tidigt att jag var lite halvsnurrig, inte någon bra känsla när man ska träna!?
Men jag körde på ungefär som vanligt, men kände att jag hade dålig kräm i musklerna..
Och när jag på slutet ställde mig på löpbandet igen och började springa så gör benhinnorna ont redan efter 2min jogg så jag sprang 2 min till innan jag bestämde mig för att gå raskt istället och höja den lite så man går lite uppför..
Fixade inte nån långstund på det heller då jag började känna mig yr..
så då gav jag upp istället och drack vatten!

Men vi har nu ÄNTLIGEN skaffat anteckningsblock där vi skriver ner exakt vad vi gör varje pass och vilken vikt och hur många reps osv.
Jag kommer även skriva känslor före träningen och känslan under träningen och känslan efter träningen samt vad jag ätit dom senaste timmarna före!!
Och jag tror att jag åt för lite till frukost lite för långt före träningen..
Jaja man lär sig alltid något nytt!

Jag fick iaf ny energi efter lunchen och ska nu försöka städa och tvätta och diska och göra fint här!!
Blir mycket springande i trappor :) yey!!
Sen ska jag åka och hämta en kettlebell som jag ska prova träna med.. om han som jag ska låna den av är hemma vill säga!!
Så det blir ett pass till idag, och då hoppas jag att jag ska må bättre och ha mer kraft!!

Puss på er alla :*

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad åt du till frukost?

Fiberhavregrynsgröt och ett ägg brukar jag äta och jag känner mig aldrig yr eller hungrig när jag tränar på det. :)

2012-03-25 @ 07:42:26
URL: http://elinawi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0