Faaan vad gött!!

Fan vad gött att jag inte ska jobba imorgon!!
Och jag har bestämt mig för att inte jobba imorgon!!
Jag ska stänga av telefonen på morgonen och inte låtsas om något :P
Jag BEHÖVER det, och FÖRTJÄNAR det!!

Jag ska kliva upp kring halv nio, nio slänga mig i solariet på badhuset och få lite ljusterapi!!
Sen ska jag och Malin ge gymmet en omgång när hon slutat jobba!!
Sen ska jag mest dola på här hemma, försöka tvätta och städa lite.
Men mest leka med min kamera som jag har så kär :)

Jag vet inte om jag berättade att jag tänkt köpa en fjärrutlösare till kameran först men att det tog så lång tid för den att komma att jag bestämde mig att för att köpa från en annan sida!?
Den gick iaf på 199:- på komplett.se och det tyckte jag var riktigt billigt för en sån användbar grej :P
Dock började jag kolla på tillbehör till systemkameror på ebay idag och hittade samma pryl för 24:- TJUGOFYRA kronor.. seriöst liksom!?
Så köpte jag en väska till den också, kan ju liksom vara bra att ha :)

Också köpte jag några genomskinliga displayställ så jag kan fota mina smycken på ett bra sätt!!
Jag måste verkligen komma igång med smyckestillverkningen och försäljningen igen!!
Kanske jag hinner i helgen !?

Smilla, Sibirisk katt, sibir, sibbe, katten, katter, katt, sibiriskSmilla, sibirisk katt, sibir, katt, katten, sibbe,
lekte lite med fokuspunkterna igår när katten låg i klösträdet.. mysig bild tycker jag att det blev!!
Jag älskar hennes tassar!! Dom är så fina!!

Förlåt för långt inlägg:P
Men bättre det än inget alls, eller hur!?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0