Godmorgon

Kul att när man tänkt sova ut ordentligt så vaknar man strax före klockan 6 och bara hostar!
Så fort jag la mig ner i sängen så hostade jag, och jag höll på ett bra tag:(
Tillslut fick jag hämta kuddar från soffan och bulla upp så jag halv satt upp i sängen, först då (efter ytterligare 3 hostattacker) kunde jag somna om och sova till klockan nio!
Skönt det iaf!!
Dock så mår jag inte riktigt bra idag, jag tror att jag drack alldeles för lite igår när vi var iväg till Ikea..
För jag mådde skitkonstigt på kvällen, kändes som om jag skulle svimma hela tiden!
Också hade jag ont i huvudet hela dagen, och jag känner av det lite nu..
Också ska jag städa idag :(
blääää kan det bli värre, speciellt när det är sånt magiskt väder som det är idag :/
Kanske ska ta den där promenaden med Malin först och städa sen!!

Jaja, nu ska jag försöka snurra ut mitt snurriga huvud:P

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0