Söndagsträning

Igår han jag inte prova kettlebells mer än typ bära den ut i bilen och provsvinga en gång..
Men nu är jag påväg till gymmet inom 25 min, så jag tänkte att jg lika gärna kunde passa på att testa..
så nu har jag gjort 16x2 reps på "svingen" typ den enda övning jag hittat (har inte sökt mycket) som jag fixar att göra på denna 16kgs kettlebell :P
ska köra sista repsen nu och sen hälla i mig nån snabb energi så jag inte får en sån energidipp som jag fick under träningen igår!!
ska även klänga på pullups stången ett tag (det ser ungefär ut så när jag försöker göra en pull up :P) och fortsätta öva på det då det är ett av mina mål!!
Jag funderar på att filma mina försök nu.. också sen filma igen sen när jag förhoppningsvis kan göra en :P men vi får se ;)
Sen måste jag börja öva på armhävningarna också.. fan :P


Känn peppen!!! eller? ser ganska skeptisk ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0