trött....

Ojojojoj.. så jag bara dog i soffan efter zumban!!

Men det är klart, hela dagen blev ju som upp och ner :P
Klev upp som vanligt och gjorde mig iordning, fick veta en kvart innan jag skulle börja gå till jobbet att jag inte behövs idag och kan vara ledig..
Sjävklart kryper jag tillbaka ner i sängen, är inte det det skönaste som finns!?
sover väl kanske 2timmar till..
sen satt jag vid datorn läääänge i försök att hitta något hyffsat redigeringsprogram till bilder som inte kostar 14000 som photoshop gör :P
Började försöka väcka Johan kring halv två och kom i samma veva på att jag kanske skulle rensa lite i trådbackarna vi har i garderoberna..
sagt och gjort, jag rensade ur så det blev hur mycket tomt utrymme som helst :)
Slängde en massa gammalt bråte som legat över allt.
När jag ändå var i farten tog jag några av överskåparna i sovrummet och i köket också..
så jäkla skönt att få det gjort! jag har tänkt det typ sen vi flyttade in här för 3 år sedan!!
Och nu har jag på riktigt kastat ut mary kay ur mitt liv..
Nu åkte alla informationsböcker och gamla tidningar osv, skönt var det!!
Missförstå mig rätt, Mary Kay var jättenyttigt på många olika sätt och produkterna är bra, men det var inte min grej och nu är allt borta!!

Sen var det bara att laga mat och åka på Zumban, och det var så galet skönt att kunna hålla passet precis som vanligt! jag kunde liksom köra 100% igen :)
Det enda som stoppade mig lite är förkylningen och astman som jag kännt av idag, men det gick ändå sjukt bra!!
Det är nog därför jag är så slut också, har varit både allergisk och astmatisk idag, jag har väl rört runt så mycket gammalt damm :P

Nu ska jag ta och krypa i säng..
för det blir en lång arbetsdag imorgon!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0