Vilken dag

Igår jobbade jag ju sista dagen på vikariatet jag gått på i 4-5 veckor nu!!
Mycket tråkigt då jag har trivts så himla bra där!!
Nu fick jag dock veta att fått 60% till sista maj iaf!!
Kanske inte riktigt så mycket tid som jag skulle vilja ha! Men det ska nog lösa sig!!
Och några av dom procenten är på den avdelningen jag varit nu, och resten är på den avdelningen jag jobbade i höstas!!
Så det kommer nog blir bra!!
Förhoppningsvis kommer jag väl få vika upp lite mer tid iaf!!
För jag kommer ju ha två av tre fredagar lediga och två eftermiddagar i veckan lediga!!
Sen kanske man har tur att få ta nån öppning och nån stängning extra ibland också!!

Sen får jag väl börja försöka marknadsföra mig själv lite mer också så kanske det rullar in nått sminkjobb lite då och då också!!
Sen har jag ju Zumban också :)

Även om 60% är långt ifrån tillräckligt, så känns det rätt skönt!!
Det får helt enkelt lösa sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0