Vilodag

Idag har jag haft vilodag från träningen.. den första på 12 dagar!
Det började vara dags va!?
Jag har både tyckt att det varit jätteskönt, samtidigt som jag haft gymlängtan :P haha
Jag åkte iaf till stan efter jobbet istället.. Jag behövde ju nytt pass för Prag resan!
Så nu är det fixat, och jag som gick och trodde att jag skulle behöva vänta jättelänge på att få göra passet efter vad alla hade sagt, blev glatt överraskad när det hela typ var över på 15 min!! grymt :)

Tog sedan en sväng ner på stan för att kolla lite träningskläder på hm som jag spanat in på nätet..
Blev jävligt besviken då jag knappt kunde hitta något av det jag kollat på.. så nu har jag beställt lite istället så får vi se!
men en ny sportbh köpte jag iaf, fast på stadium! Det behövs ju några stycken när man tränar så mycket, man vill ju inte svettas runt i dom 2 jag har hela tiden :P
Annars blev jag överlag besviken på det utbud på träningskläder jag hittade på stan :(

Well well, hade en tanke att jag skulle köpt nån typ stövel eller känga som man kan ha på jobbet nu när det är blött och jävligt och mina vinterskor (tjock tunga snowriders 2 strl för stora) är alldeles för klumpiga! Jag har gått i mina löparskor i en vecka typ, och det är ingen hit kan jag tala om!
Jag hade inte någon större budget för detta då jag kände att jag klarar mig om det blir för dyrt :P
Så när jag traskar runt på stadium så hittar jag ett par typ allvädersstövlar från Everest, gummistövlar med foder på junior avdelningen.. Till min stora förtjusning finns dom upp till storlek 38 och dom är på rea för 99:-!!
Så nu har jag ett par allvädersstövlar, svarta! Jag valde mellan rosa och svarta, men tänkte att fan nu är jag faktiskt 25år, jag kan inte köpa rosa stövlar bara för att barnen ska tycka att det är roligt ;)
Och jag kan säga att jag kommer bo i dessa stövlar.. guuuud så sköna! Mjuka och följsamma!! Och lagomt stora att ha en tjocksocka i på hösten!! grymt!!

Hittade även lite ögonskuggor på Make up store som vanligt, också köpte jag en t-shirt på Monki som var fantastiskt söt! Jag ska visa den någon dag!

Lyckades även få med mig en hårfärg hem, en mellan/mörkbrun färg, som jag tänkt försöka mig på att göra en ombre färgning med.. vet inte riktigt hur jag ska lyckas men :P

nej nu ska jag sluta.. det är väl ändå ingen som läst såhär långt ;)

Puss på er! Nu kryper jag isäng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0