Kvällens outfit

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på min outfit igår på sikafesten/vårfesten.
även en sminkbild..
Ni får ursäkta kvaliteten på bilderna, men kameran var verkligen inte min vän igår..
Och jag hade inte tid att pilla och greja och ta en massa bilder tyvärr :(
Men här kommer dom iaf!!




som ni ser.. dålig kvalitet på bilderna men det får ni stå ut med :P
Alla kläder och smycken är köpta på ebay ;)
hela outfiten med smycken och allt kostade mig i runda slängar ca 500:- och då kostade ändå skorna kring 300:-! bra pris tycker jag!!

Jag har nog aldrig fått så många komplimanger för mina kläder som jag fick igår!
Av både killar och tjejer, många som jag inte ens känner som spontant bara sa att jag hade en sjukt snygg klänning!
Och det var ju så jag kände när jag såg den på ebay, det var kärlek vid första ögonkastet, och det är ju kul när andra okså tycker det!
Sen fick jag många andra fina komplimanger också :)
Också var folk galet imponerade över att jag kunde dansa i skorna :P haha
Sen har jag fått en ny rolig kommentar om högklackade skor. Fredrik (johans bror) Linda (fredriks tjej) och jag disskuterade skor också säger han "Ni har ju ganska lika skor, fast Linneas har ändå mer sluttning" det var ganska klockrent egentligen :P

Summa summarum hade jag en helt galet rolig kväll med många skratt och mycket dansande!
Verkligen hur kul som helst!
Också mår jag kalasbra idag :)

Konstigt var ju dock att träffa lillebror där.. jag köper liksom inte att han är stor nog för att gå på sånna tillställningar :P men men.. det är väl bara att inse att det inte är jag som är 18år längre........

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0