Missförstå mig rätt

Missförstå mig rätt när jag säger att jag hatar våren!
Jag älskar också våren..
Men nu har pollenallergin dragit igång, och jag käkar allergitabletter varje dag, usch och fy och fy fan vad trött man blir!!
Visst, jag kommer ihåg att man blir trött av dom, men inte såhär..
Jag har ingen ork till nånting, tror ni jag for ut och sprang igår kväll efter jag skrivit det??
nejdå, jag satt hemma i soffan..
Tror ni jag var på gymmet halv sju i morse och körde benpass? Nejdå, jag sov längre istället (iofs berodde det på huvudvärk och inte så mycket annat)
Idag var jag tvungen att cykla hem och sova i 17 minuter på lunchen, har väl aldrig hänt förut!
Jag har tappat all ork och all lust till allt!
Orkar inte jobba, orkar inte träna, orkar inte städa, orkar inte vara med Johan..
Och ändå gör jag allt, om än halvhjärtat :/
Jag hoppas det ger med sig snart! För det är inte kul!

Jag tror jag har gått upp allt jag lyckats gå ner och minska i mått, bara för att jag först var sjuk i förra veckan och sen har jag inte kommit in i det igen :(
buhu, buu för mig!
Känner ingen inspiration!
Jag måste ta mig i kragen och gaska upp mig!
Jag vill ju det här! Det gör jag!!

Jag ska iaf åka och simma ikväll, kanske det känns bättre! 
Men nu har vi maskat med benpassen väldigt länge..
Får dra på ett ordentligt benpass i helgen tror jag!
För det behövs!! Verkligen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0