update

Update på munsåret..
idag är det iaf inte så galet svullet som det var igår!!
Tack och lov :)
Idag kan jag nästan visa mig ute ;)
Blåsorna däremot är kvar, även om några av dom har börjat spricka :/ ajaj!
Fast det är heller inte lika ont som jag hade igår! jag hoppas att igår var värsta dagen!!
Jag måste dock ner på apoteket och köpa en till ask med plåster, det går ju så sjukt många eftersom jag måste ta två varenda gång och jag tar typ 2-3gånger om dagen..
suck..
inte riktigt vad jag hade tänkt lägga alla pengar på innan vi åker till Prag, men vad gör man!?
Så det blir en ask till och en tub salva till tror jag!!

Ni ska få bilder sen på ur hemsk jag såg ut igår ;)
Men jag måste smälta det lite först ;)

Kram (men ingen puss, jag vill inte smittas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0