Zoooooooooo

Nu är vi hemma, vi har vart på zoo, zoo, zoo, vi har vart på zoo!!

Sjukt nöjd tjej som skriver efter att ha spenderat ca 4 timmar på Prags Zoo idag!
Blev lite galen och har tagit nästan 700 bilder bara idag :D
Jag ska gå igenom dom nogrannare sen också kommer det en sjuk bildkavalkad!
Jag blev lite tokig mest vid tigrarna, girafferna och gorillorna!
Speciellt girafferna hade jag sett framemot att se! Och dom levererade :P
Sen såg vi gorillorna bland det sista, och dom var också sjukt coola :)
Jag är dock mest nöjd att jag lyckades missa alla spindlar! Tack och lov!
Dock hade vi kunnat åka ännu tidigare imorse, men vi var lite sega av någon konstig anledning:P
Men förhoppningsvis är det väl inte sista gången vi åker till Prag, då det är en underbar stad!!

Nej nu ska jag sluta babbla!
Också ska jag byta om och sminka mig lite mer innan vi ska ut och äta middag nångång snart!
Mina matrutiner är verkligen HELT upp och ner!! Idag åt jag en Pain au chocolate till frukost klockan ett ungefär, sen åt vi "lunch" på zoot typ halv fyra, och nu är klockan tjugo i åtta och vi har inte ens börjat fundera på middag :P

Vi hörs senare! Snart kommer jag ju hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0