Fäääärdig!!

Nu är jag äntligen färdig med vardagsrummet!
Pappa har hjälpt mig med det sista idag.
Så nu är det till och med städat och alla kontakter är tillbaka monterade!
Det enda som ska göras är att måla lite i "allrummet", det som är rosa under den mönstrade tapeten ska vara begie-aktigt!!
Måste bara beställa färgen!!
 
Såhär blev det iaf!
Och den mönstrade tapeten är så mycket snyggare och mildare i verkligheten än på bild!
Tror ni mig inte? kom och hälsa på då;)
synd bara att jag inte hade städat ut ur hallen innan jag tog bilderna, men jag har iaf gjort det nu :P

Jaha, nu är det bara att hoppa vidare till nästa rum! Datarummet står på tur, mamma och pappa har rivit massa tapet där både förut och idag, men det är mycket kvar och det är inte kul :/
Men men bara att köra på! Fast inte ikväll ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0