Förlåt

Förlåt för det är inlägget, men jag måste bara få gnälla lite!!

Jag borde verkligen vara hur glad som helst, och det är jag väl innerst inne, att vi ska flytta imorgon!
Det blev bara en så sjuuuukt intensiv vecka med packande och bärande och lyftande och uppackande osv osv osv..
Jag vet inte hur många lass jag kört och än är det inte klart..

Idag var verkligen en extra jobbig dag tror jag, klev upp 05.00 för att dusca innan jobbet, jobbad 06.30-16.30 packade lite, käkade middag, packade en massa och nu klockan 23.00 har jag kommit hem från huset, ar packat in i garderober och köksskåpar osv..
Och min rygg verklgen skriker av trötthet, och det bästa hade varit om jag hade hunnit dit med dom tre andra backarna jag packat med köksgrejer ikväll också, men nä.. det får vänta!

Så missförstå mig rätt, jag verkligen helt överlycklig över att vi faktiskt flyttar in i VÅRT hus imorgon, men just nu är det fortfarande sjuuuukt mycket att göra innan jag kan känna ro!!
Men på söndag ska jag iaf ta lte sovmorgon hade jag tänkt!!

Glad är jag också för att jag får öppna första luckan i min Body Shop kalender imorgon :D

Fick också sjukt ont i örat bara sådär nu ikväll när jag jobbade som värst, alltså sådär öroninflammations ont :/ men det händer ju nu och då :/

usch gnäll gnäll gnäll, ge mig en smäll!!

Kommentarer
Postat av: lina

men stackare! vad duktig du har varit. :)

2012-11-30 @ 23:35:43
URL: http://akrostikon.wordpress.com
Postat av: Ida

Man får gnälla hur bra man än har det. Förresten blir jag sjukt avundsjuk på din body shop kalender! Jag vill också ha en!! Är det en present till dig själv eller kommer den från någon? Kram

Svar: Ja visst är det underbart med en body shop kalender :) den är faktiskt en present till mig själv! Jag hade en jäkla tur som fick tag på en! Dom hade slut i Umeå, men dom hade fått några extra från kista så jag fick beställa en som sedan blev skickad till Umeå :P
Linnea Lundström

2012-12-01 @ 08:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0