Just det

Och just det!
Vi skulle bara åka tillbaka till huset en snabbis för att kolla en grej, och jag springer snabbt upp på bron och låser upp dörren samtidigt som något fångar min blick till höger på husväggen!
Jag kollar ju såklart dit, och där sitter den näst största spindeln jag någonsin sett (som inte bor i terrarium eller sett på tv)
Jag blev så jävla rädd, att hjärtat inte bara kom upp i halsgropen.. Utan det hoppade fasen ut ur munnen och ner på bron! Så jag var tvungen att kasta mig ner och ta upp det igen innan spindeljäveln skulle ta hjärtat av mig!!

Fy fan alltså!

Johan fick rädda mig med sopen trots att han var nästan lika rädd!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, ni är väl för söta!

2012-11-05 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0