Torsdag

Igår blev en lååång dag i stan, vi skulle handla ännu lite mer till huset som jag skrev om..
Pengar som rullar ut i hög takt :/

På kvällen åkte vi och hämtade lite mer ved då vi ändå hade lånat ett släp så passade vi på!
Släpet har ingen kåpa så jag satt vänd hela vägen hem och kollade så att veden låg kvar i guppen, vilket resulterade i jäkligt ont i nacken och migrän igårkväll..
 
Vaknade klockan halv sex av alarmet och hade fortfarande ont i huvudet, och mådde jäkligt illa.. inget jobb idag med andra ord!
Och trots att jag nu sovit några timmar till så vaknar jag och mår fortfarande illa :/
Jag hoppas att det inte är något på gång!
Tänkte prova äta något, skulle kunna vara mest att jag är hungrig som gör att jag mår illa nu!

well well cykelställ, inte världens roligaste inlägg :P sorry..
Ja hoppas jag mår bättre ikväll så jag kan jobba lite i datarummet på att få det färdigt!!
 
Hoppas ni allihopa har en bra dag utan illamående iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0