Jag blir så arg så arg ibland

Jag blir så arg så arg ibland på min kära sambo..
Vi såg en superfin sänggavel i vintras när vi tittade på sängar, sedan dess har vi pratat om att vi skulle bygga en liknande då den var väldigt enkel i konstruktionen.
Men nu säger han att vi ska ha kvar sänramen/sängstommen och styra den mot sänggaveln..
sängstommen vi har nu är Ikeas malm som många av er säkert vet exakt hur den ser ut..
Närmare bestämt som ovan.
 
Så vi ska alltså bygga en jättefin sänggavel också ska vi styra det här åbäket mot och ta bort hälften av allt det fina..
nej fasen vad fult!!
Jag vill inte lägga upp en bild på den nya gaveln, då kanske det är någon som stjäl våran ide innan vi hinner göra den ;)
 
Jag vill ju då antingen köpa en väldigt enkel sängram, eller bara sätta ben på sängen, för man vill ju att den fina sänggaveln ska vara det som framhävs!!
Suck.. vad gör man........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0