Skor!!

Köpte mig ett par skor idag, eller beställde kanske man säger!!
Det kommer ju skoförsäljare lite då och då till jobbet, men jag brukar sällan hitta något kul..
men idag kom ett nytt företag men med en gammal bekant säljare!
Så kikade jag in och ser några fantastiska gymnastikskor (typ) i 5 olika färger..
Provar dom och blir döförälskad, det är den skönaste skon jag har satt på min fot!
Ultralätt och mjuk och härlig men ändå med likte svikt i sulan!
Dom går att tvätta i 30grader i maskin och dom hade lufthål under sulan! Helt underbara, antingen som innesko eller utomhussko.
Så jag kunde inte låta bli att köpa ett par jamaica färgade dojjor för 495:-, och ångrar jag mig när dom kommer får jag väl skicka tillbaka dom. Men det tror jag inte!!
170gram sa han att skorna vägde, det är ju INGENTING!!
Ni ska få se dom när dom kommer!

Nu ska jag åka på företagsrådgivning!!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0