Tada

Tada!!
Detta pysslade vi med igår som sagt!!
lade in ett sjukt snyggt mörkt klickgolv!!
Det fattas dock fotlister och en snygg list mellan klinkern och golvet framför spisen!
Sen är ju ena väggen inte klar än heller, men förhoppningsvis kan det vara klart innan veckans slut!?
Här ser ni också att muren äntligen är färdigmålad! Som jag sagt till Johan, Om jag någonsin säger att vi ska måla om muren igen, så påminn mig om hur sjukt drygt det var!!
 
Idag blir det till att spackla och kanske slipa i sovrummet, och sen en tur till bränngropen med lite skräp!
Eventuellt en tur till Umeå för att köpa råspont och golvlister!!
 
Huhu mycket att göra!! Nu ska jag köra en tvätt sen åka och jobba så jag får något gjort!!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det blev ju jättesnyggt!! Vad ska ni ha i det där rummet då? :)

Svar: Tackar :) rätt nöjd själv faktiskt!! Det ska bli ett tvspels/biorum är tanken!! Tyvärr så har jag lovat johan att förstöra ena vita väggen med en stor arsenallogga.. men då får jag välja i princip allt annat i hela huset ;)
Linnea Lundström

2012-10-30 @ 19:24:51
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0