Nya tag

Ikväll har jag provat på något nytt!!
Som jag skrev igår har jag ju valt att kliva av zumban!
Men något måste jag ju göra:P och gymmet är jag inte riktigt redo för till hundra procent då lillfingret fortfarande inte är bra! Fast jo, jag ska nog börja gå dit ändå! Det finns ju mycket man kan träna som inte behöver händerna till!!

Men iaf!!
Jag och Carro gick på gympa :D korpen gympa!!
Och det var faktiskt kul att göra någonting annat, och jag tror att jag fick en välbehövlig spark i baken för JÄVLAR i mig vad det var skönt att träna!!
Så nu blir det till att gå så många gånger man kan!
Och det känns skönt att jag kan få känna nångång att jag är för trött för att gå dit och det gör inget :)

Nu ska jag hoppa i duschen!!

Puss och godnatt! Hoppas på att vakna med träningsvärk imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0