Paus

Jag har funderat mycket idag!!
på vad som är viktigt just nu!!
som det har varit nu har det varit mycket Facebook, instagram och mycket blogg!!
för lite Linnea och Johan tid!!
så jag kommer ta en paus från allt det ett tag!!
jag ska ta bort Facebook och instagram från mobilen ett tag, och bloggen får också vila ett tag!!
jag har inte riktigt haft motivationen att blogga!!
när jag följer en blogg vill jag att den ska vara uppdaterad minst en gång per dag! när jag nu själv inte kan upprätthålla det så kan jag lika gärna skita i det!! 
Sen vet jag inte, det kan bli en vecka eller nån dag eller längre!!
men just nu ska mitt fokus ligga på min "familj" Johan och smilla alltså!! Och träning! 
Det känns som om Johan kommit i tredje/fjärde hand så länge! Och så ska det inte vara!! Jag ska också begränsa datoranvändningen till Max 30min varje dag!!
 
så när jag nu trycker publicera på det här inlägget tar jag samtidigt bort instagram och Facebook och blogg appen från telefonen!! 
 
Ha det så bra så länge så ser vi när vi ses och hörs!
vill ni mig något så finns jag på telefonen!! Har ni inte mitt nummer så får ni väl ta reda på det då!!
 
nu ska jag få rätsida på mitt liv igen!!
kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu kanske du inte läser kommentarerna på din datatid ;) men det verkar som ett vettigt beslut. Blir lätt så att man fastnar och följer andras liv eller visar delar ur sitt eget och glömmer bort att faktiskt vara uppmärksam på vad man egentligen är med om varje dag. Och det är ju det som verkligen är livet! Det är ju tråkigt att missa det för att man uppdaterar facebook eller kollar instagram. Så tummen upp!!

2013-04-21 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0