Promenad

Jag har alltså inte träna någon som helst form av konditionsträning på jääättelänge!
Allra minst promenerat!!
Okej jag har haft nån zumba här och där men det räknas knappt!

Därför hade jag lite ångest innan jag gick till Sikeå och tillbaka med Carro nu i eftermiddag, men det gick ju bara fint :)
Och var ju riktigt skönt även om det blåste som fan på väg tillbaka!!

Ångesten kom också för att jag kännt mig konstig i huvudet hela dagen!
Har känts typ som vätskebrist och kan kanske ha varit det också då det varit galet varmt här inne idag!
Och när vi skulle käka middag innan jag gick så snurrade det ordentligt i huvudet trots att jag satt ner!
Men det gick bra att gå ändå!! Tack och lov!!
Så det blev lite över en mils promenad på drygt 1,5timma!!

Imorgon blir det benpass på morgonen innan jobbet också blir det promenad på kvällen igen!!

Behöver komma igång med lite kondition!!
Även springa kanske!!

Nä nu ska jag dammsuga färdigt och torka golven!!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0