Söndag

Så var det redan söndag!
Det innebär att helgen snart är slut :/
men men, dagen är förhoppningsvis rätt lång!?

Jag började iaf dagen med att prova springa i mina nya barfotaskor!!
Bara 3km, men ändå!
Det kändes faktiskt riktigt bra!
Jag tror att man ska skynda långsamt och vänja fötterna vid att springa utan dämpning!!
Visst jag är verkligen inte någon som springer varken långt eller ofta, men tanken är ju att det ska bli några gånger i veckan, så jag ska försöka trappa upp långsamt!!
Det var rätt jobbigt på andningen idag också, men jag tror att det beror på att jag inte sprungit på en månad typ, och att Lillan är hos oss just nu och det är inte helt optimalt när jag också har börjat bli lite förkyld!!
Well well..

Nu ska jag snabbstäda lite och börja fundera på att plantera om några av mina små sticklingar.. hur jag nu ska få plats med dom nånstans!?

Sen är planen en långpromenad med Carro, bara hon vaknar nångång;)
Sen får vi se vad som händer :)

Nej igång med städningen så man får vara ute nångång :)

Puss på er

Man kan vicka på tårna i barfotaskor när man går ;) 

Kommentarer
Postat av: lina

haha, vilka roliga skor!

2013-04-14 @ 14:30:14
URL: http://linasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0