Hemma

Jaha, blev sjukdag idag..
Igår var en riktigt lång och seg dag för mitt huvud, och jag började kring 18 på kvällen att känna huvudvärken komma krypandes, men var på jobbet och hade ingen medicin med mig.. tänkte också att det nog skulle gå över ganska snabbt!
Kom i säng typ 20.20 då huvuvärken hade blivit värre, sen kunde jag inte somna och det bara stegrades..
fick ett riktigt jävla migränanfall, det värsta på seriöst säkert MINST 5 år. När jag inte kan somna så är det illa.. då gör det ONT!
Fick sen en monsteralvedon av Johan och kunde till slut efter 2 timmars vridande och vändande somna.
Och även om jag inte hade tillnärmelsevis samma huvudvärk när jag vaknade, så känner jag mig typ bakfull..
Öm i skallen och illamående, så efter att ha varit uppe i en halvtimma så bestämmer jag mig för att vara hemma!
Och det var rätt beslut!
Jag hoppas och tror att jag ska kunna jobba imorgon!!
Nu ska jag försöka käka lite lunch sen ska jag till tandläkarn för första gången på ett par år...... wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0