Jobb

Idag har jag varit till Umeå och klippt mig och jobbat en timma!
Det känns bra med klippningen trots att det aldrig är roligt att klippa sig när man håller på spara ut håret :/ men det behövs ju dock också... annars blir det aldrig långt!!
Klipper hellre 1,5-2cm var tredje månad än 6cm var sjätte månad!!
mitt hår blir ju tyvärr slitet rätt snabbt också, så det måste klippas rätt ofta :/

Sen hade jag en sminkning på en tjej som skulle fylla 40..
Hon hade blivit runt skickad hela dagen på diverse grejer iklädd clowndräkt :P
Det var en rolig sminkning då hon var så himla glad, hon visste ju som inget av vad som skulle hända!!
Hon ville ha en klassisk sotning, och hon fick fina lösögonfransar och var jätteglad som sagt!
Hon blev helt överlycklig när jag frågade om hon ville ha lösögonfransar :P

Sen har jag äntligen köpt mig en ny kudde! Min hade verkligen gjort sitt!!
När jag jämförde med den nya så var det sjukt stor skillnad :P
kanske det blir lite bättre i nacken då också :)

sen blev det lite annat smått och gott också, det mesta köpt på presentkort och som jag fick när jag fyllde år :)
Och ändå har jag kvar ett presentkort på makeup store och ett på en klippning till :)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till innan jag ska prova kudden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0