Men fy

Men fy, åt verkligen så mycket så jag nästan blev åksjuk på vägen hem!!
Går nu alltså och lägger mig trots art klockan bara är tio i nio!!

Fick hem en ny sminkpensel idag, en ny Eyelinerpensel som jag såklart var tvungen att leka lite med innan jag gick och la mig!
Den känns helt annorlunda mot den jag har nu, men jag tror den känns bra :)
Imorgon ska jag prova ordentligt!!
Ska göra en liten recension framöver på lite nya penslar som jag provat!!
Ska bara verkligen bestämma mig vad jag tycker om dom!!

Sen ska jag bli bättre på att lägga upp makeuper!! Tyvärr så är dom inte så roliga just nu :(
Sen är min hy så sjukt dålig just nu att det inte ens är roligt att visa bilder! För själv ser jag inget annat än det :/

Men som sagt, bättre ska jag ändå bli!!
Jag ska visa min absoluta favvo sminkning också :)

Godnatt på er och dröm sött!
Puss


Kommentarer
Postat av: AnnaBanana

Saknar dig <3 Dröm sött love!

Svar: Saknar dig också, helt sjukt mycket!! Hela tiden!!!
Linnea Lundström

2013-02-27 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0