Och tejpen då?

Och tejpen då undrar ni (säkert inte, men kanske nån!?)!?

Jodå, trots att det är 4 dagar sedan jag tejpade den så sitter den kvar, riktigt bra dessutom!! Jag har gjort som beskrivet, klippt bort "flärpar" som blir!

Hjälper den då!? Svårt att egentligen svara på, jag har ju inte tränat direkt normalt denna helg!!
Men jag ska träna ordentligt imorgon och känna efter!
Sen måste jag byta tejparna tror jag, dom ska väl inte sitta mer än 5 dagar, man kanske vill tvätta smalbenen ordentligt ibland också ;)

Så på frågan hur den sitter får den 5 av 5 i betyg!!
På hur den faktiskt funkar får den än sålänge inget betyg!!
Känslan är dock bra och den är oerhört behaglig att ha på sig!!

Jag håller er uppdaterade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0