Skönt

Åh vad skönt att kunna springa igen!!
Har haft lite problem dom senaste gångerna på gymmet med att springa, då mina vrister har gjort ont!
Idag gick det dock kalas bra och orken (iaf i början) var det inget fel på!! Blev lite less på slutet bara :P

Sen gick styrkeövningarna riktigt bra också!
Jag har också lagt till två övningar till för att komplettera lite, tycker att det saknas lite baksida axel och bröst i programmet jag kör, så jag har lagt till en övning för varje muskelgrupp där!!
Snart är jag klar med första fasen i 12veckors programmet:)
Bara en vecka kvar!
Blir spännande att se vad nästa fas innehåller!! Hoppas på lite förändring!!
Maxtest väntar igen nästa söndag!!
3pass kvar innan dess:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0