stretching

sitter och letar videor på youtube med stretching och flexibilitet..
Jag är så jäääädra kort i baksidorna på benen!
Och sen är ju smidighet aldrig dumt! Ibland känner jag mig lika smidig som ett kylskåp :P
Försöker även hitta någon bra yoga video som man kan göra nån dag i veckan., och då är jag inte i första hand på jakt efter träningsyoga utan mer energi och stretch yoga..
jag tror att det inte är så dumt för kroppen när man tränar styrketräning 75% av tiden annars!!

Tyvärr har jag lite ont i halsen, men jag försöker förneka det för jag kan inte ha träningsuppehåll nu..... jag hoppas det känns bättre imorgon...... verkligen!
Men jag vet, ont i halsen = ingen träning........ suck..
håll era tummar för mig!!

och om någon har tips på en bra yoga video eller en bra stretchvideo får ni jättegärna länka den till mig!
Tänkte eventuellt byta ut min stretch som jag kör i slutet på zumban till något nytt om jag hittar något vettigt :)
Körde dock en just nu som var riktigt bra som kändes vettig och lagomt lång!!

vi får se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0