aaaaj

åååååh, jag hade nog seriöst glömt hur träningsvärk känns........
jag har sjuk träningsvärk i både framsida lår, skinkorna, bröstmusklerna, axlarna, lite biceps, lite mage, övre ryggen..
Och ändå gjorde jag nästan ingenting på gymmet, jag gjorde ju bara ett "varv" på alla övningar förutom några enstaka, men fyyyy attans vad skönt och oskönt det är med träningsvärk!
Bävar lite för att skaka loss i zumba senare, men om jag inte minns fel så brukar det gå bra ändå!

Jävligt bra känns det ändå!
Nu jävlar ska jag inte vika ner mig! Jag ska köra på!!

Kanske är benen och rumpan så döda för att jag råkade lasta på 60kg i benböjen istället för 30kg!? Trodde jag skulle dö när jag lyfte ner stången, benen bara vek sig, men jag tog i för kung och fosterland och tog mig upp igen :D
så nu vet jag det :) Det var alltså som att ha mig själv plus lite till på axlarna!!

Jag ska snaaaaart ta mig från datorn och börja använda kroppen lite innan det är dax för zumban :)

vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0