Annat än träning

Det kanske är trevlig för er att höra om något annat än träning nån gång;)

Men jag blir lätt rätt insnöad på saker sådär, jag menar i höstas var det ju bara renovering och flytt osv.. Och ny blir det bara träning :P

Men iaf efter att jag skrev sist har jag bakat bröd (nåja det är klart först om 10min) surdegsbröd till och med!!
Spännande att de hur det blir!!
Sen har jag under tiden städat och tvättat och bakat frökex:)

Nu ska jag snart ta ut brödet ur ugnen också ska jag byta om från mjukisbyxor och sport-bh till något "vanligare"!!
Vi ska åka till Johans mamma och pappa på middag, hans bror med familj är också där!!

Hörs kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0