Bortstäde

Nu har jag städat bort julen för i år..
På gott och ont :P
Jag var jäkligt less på julgrejerna, men nu gapar det istället lite tomt i fönsterna och sånt..
Måste på shoppingtur känner jag, lite lampor nån vas och lite annat smått och gott behöver jag!

Sa jag att jag beställt lite gardiner också? Kanske gjorde jag det :P I do not remember!

Jag har förutom att städa bort julen städat hela huset, förutom att jag ska torka golven i sovrummet, det är det enda som inte är gjort! Men jag ville inte störa Johan när han sover!!

Nu vill jag bara att allt ska vara "färdigt" och att allt ska få sin plats osv.. blir man nånsin färdig? knappast, men jag vill göra färdigt det vi påbörjat iaf!!

Nää.. nu kurrar magen, måste få i mig något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0