Lotto

Idag har varit den bästa dagen på länge!
Inte bara motgångar!

Jag tog tag i bileländet (som jag berättade så blev vi ju påbackade för en månad sedan och vi har kört med tejpad bakruta sedan dess) och ringde på vekstan igår, jag fick åka dit idag.
När jag kom dit så säger han direkt han ser bilen att mest troligt så gör dom ingenting åt den då den är så pass gammal och skadorna så pass stora.
Så han fotar och grejar en lite stund och sen blir jag hemskickad, han säger att jag kommer bli kontaktad senare!
Bara några timmar efter så ringer det en snubbe från sthlm som nu gjort en utvärdering på bilen.
Han erbjuder oss 10.000:- för bilen!!!!!
Det kändes typ som att vinna på lotto då vi köpte bilen för ynka 7.000:- för 2,5år sedan :P
Det kändes som att vinna på lotto ungefär :D Snacka om härligt!
Så nu blir vi av med skrothögen, dock måste vi ju leta oss en ny! Men det ska nog gå bra!

Sen har vi äntligen beställt en ny värmepump som blir installerad inom 2 veckor lät det som!

Så summa sumarum så har vi egentligen gått back idag men jag är sjukt glad :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0