Nu jävlar!!

Nu jävlar ska gammkroppen igång igen!!

Snubblade över ett erbjudande på let's deal där man fick köpa 4 månaders personligträning på nätet för endast 195:- så min älskling köpte det till mig i för tidig födelsedagspresent! Ordinarie pris var 895:- så det var ju faktiskt ett riktigt bra erbjudande :D

Erbjudandet tog tyvärr slut samma kväll som jag beställde, men jag gissar på att det kommer tillbaka, för jag tror jag har sett det tidigare också! Om jag ser det ska jag hojta !?

Så imorgon kör jag igång med maxtest på gymmet och sedan ska då programmet dras igång! Ska bli himla roligt och spännande!

Sen på söndag så drar jag igång med lite zumba! Prova på-dag står på schemat!!
Det känns faktiskt också roligt! Och det är tydigen redan runt 15 st anmälda till kursen, och då känns det ju värt att köra!!

Sen blev jag tillfrågade om en annan grej också, vi får se vad som händer med det!! Jag kommer hålla er uppdaterade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0