Pust

Klev upp kring 08.00 imorse och visste att jag hade lovat mig själv att träna på morgonen!
Jag hade en dålig känsla i kroppen och kände att det skulle gångs skogen för att jag var opeppad osv..
Därför höll jag på och segade med frukost och så och innan jag kommit på gymmet var klockan redan 10.20!
Dock var jag ensam när jag kom dit, vilket är jävligt skönt!!
Trots min dåliga känsla gick det riktigt bra!!
Men bedövningarna håller på ta knäcken på mig :P det är verkligen så sjukt jobbit!
Men det är ju för att det är stora muskler som behöver mycket energi, därför blir man också så slut!!

Efter alla tre varv står det 20min cardio på schemat.. Har fuskat lite med den tidigare måste jag erkänna, men jag ställde mig iaf med darriga ben på löpbandet och startade!
Jag gick ASsakta, ändå kändes det som om jag skulle bryta ihop.
Jag hade bestämt mig för att gå 5min, springa 10min och sen avsluta med att gå 5 min!
Så efter 5min plågsam promenad börjar jag springa... Efter 30sekunder känns det som om jag ska dö och att benen ska ramla av och jag ville sluta springa direkt!
Men ni som känner mig vet att jag kan vara äckligt envis om jag bara vill, så jag fortsätter att springa och springa och springa... Enda till tiden var slut!!
Så jag sprang ändå 15 min:P (och då ingår det också 3x5min cardio i passet innan plus 10min före)

Kändes dock jävligt bra :D

Nu sitter jag nyduschad och utmattad och äter nånslags lunch!!
Sen ska jag städa.... Yippie!? NOT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0