seg

Men huvva vad seg jag är!
Kommer bli tugnt att börja jobba igen, kommer inte ta mig upp på måndagmorgon, kommer vara jobbigt att faktiskt göra allt morgonfix direkt, nu har jag typ klivit upp 8-9 och sedan bara såsat i typ 2 timmar.
Det går ju inte sen..
Då måste jag kliva upp så urbota tidigt :P

Vi var och hämtade nya surroundsystemet igår och nu ska det tydligen "spelas in" i 100 timmar innan det låter som det ska :P
Herregud vilket tjoller :P
Tur att Andreas kom och hjälpte Johan efter ett tag, för vi hade aldrig blivit färdiga och jag hade aldrig tagit mig i säng :P
Well well, kanske ska försöka ta mig för att göra nånting idag..
typ börja med att äta något...... jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0