Spontant är bäst

Jaha.. Sådär från ingenstans blev det spontanfest här igår!
Det började med att Peter ville komma och titta på huset, han kom strax efter tio, bara en stund efter det hörde Dexter av sig och undrade om dom kunde komma förbi och ta en öl eller två.
Så Dexter, Joel och Andreas kom och drack öl och även annat!
Vid tvåsnåret där nånstans så började jag fundera på att krypa i säng..
Precis då kommer André och Fredrik och en tjejkompis till dom, då kunde jag ju inte gå och lägga mig!!
Kvart i fem gick dom hem dom sista, så vi kom väl i säng vid fem!
Och idag har vi verkligen knappt klivit ur sängen!
Johan har haft jätteont och jag har med glädje legat kvar och hållit honom sällskap!!
Jävligt skönt! Även om jag egentligen hade tänkt göra annat.. Men vafan, man behöver vila också!
Speciellt när vi båda dragit på oss förkylningar:/ drygt!!


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Men just det, det tänkte jag inte ens på! Då slår jag vad om att den bilden blir ännu värre! :P

2013-01-06 @ 21:50:02
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0