Well well cykelställ

ledsen för att förra inlägget blev så konstigt!!
blogg.se appen funkar inte just nu, så jag skulle blogga från mobilen via internet.. och då är den skitkonstig och autokorrigerar skitkonstigt!!

Jag har iaf tagit mig ner för trappen och hoppat i duschen!
Men jag bävar för att gå upp igen!!

Sen upptäckte jag till min fasa att tvättmaskinen vägrar cenrifugera.. jag orkar inte att den ska vara trasig!!
Jag hoppas att det bara beror på nått ludd i filtret eller nått!
Nu provkör jag iaf torkskåpet:P orkade inte prova centrifugera igen!!

Imorgon har jag lite sovmorgon, känns jäkligt skönt! Sen slutar jag redan 15.30 och det är ju rena lyxen för mig :D

well well cykelställ så roligt var väl inte det att läsa :P
Och jag har inget mer att tillägga :P

godnatt sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0