En tyst önskan

Igår kväll efter jag hade målat lite och tänkte lägga mig i soffan en stund så fick jag önskan som jag bara viskar ut..
Jag började längta efter hösten..
Man får inreda lite murrigare, tända en brasa i kaminen och bara ha en anledning till att krypa ner under en stor härlig fluffig varm filt i soffan iklädd onepiece :)
Färga håret lite mörkare ;)

Jag vet att det låte hemskt när tankarna tidigare i veckan var "va fan ska det bara blåsa nu får det bli varmt igen"..

Okej hösten behöver väl inte börja prick nu, men när man börjat jobba igen "på riktigt" så gör det ju inte så mycket!

Visst önskar jag mig fler dagar med sol så man kan få ta sig några fler dopp i havet, men i smyg önskar jag mig höst ;)

Puss och kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0