Dålig!!

Förlåt att jag är så dålig på uppdatera!!

Det är ju faktiskt inte alla som har instagram! Där är jag liiiite flitigare iaf!

Men jag vill inte lägga upp allt jag lägger på instagram här också, där ska det ju finnas lite exklusivt också ;)
Och samma sak här, allt jag skriver här behöver inte komma på Instagram!!

Så, idag spenderar jag dagen med att städa :( då jag jobbade igår så har det inte hunnits med!
Jag kunde ju önska att jag hade orkat göra det typ torsdag eller fredag också, men jag har inte orkat!!

Idag är det magiskt väder, det behöver man inte ens gå ut för att förstå! Bara öppna Facebook eller instagram så förstår man ;)

Men jag har faktiskt suttit ute i solen i ca 45min och slumrat, men det är rätt tråkigt att sitta själv!
Johan sover och Smilla kan man ju inte lita på, hon smet två gånger :P ena gången fick jag jaga henne i djupsnön :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0