Flopp

Vilken flopp!!
Det var EN som kom på zumban i bygdeå, kan förstå att hon inte ville köra själv!
Så hon bestämde sig för att träna annat och jag begav mig hemåt!
Jag var ju liksom redan uppvärmd och taggad för att göra 3 träningspass idag så jag for på gymmet istället!!
Han prata lite med ägaren där också och fick lite insideinfo om kommande gruppträning och fick kika på lokalen osv :)
Sen mördade jag mina armar en stund!!
Både biceps och triceps fick sig en ordentligt omgång!!
Helt sjukt slut i armarna :D
Och jag som följt ett träningsschema flera veckor nu där man kör hela kroppen varje pass kände hur skönt det är att fokusera på muskelgrupper!!
Får se om jag lägger om träningen eventuellt!
Känns iaf monsterskönt i armarna :D

Nu ska jag ladda om för zumba ikväll, frågan är om jag kommer orka lyfta armarna över huvudet!?

Nu måste jag tyvärr lämna tillbaka bilen till mamma och pappa :(
Fick låna den över dagen för att ta mig till bygdeå!
Passade på att åka och panta och sen handla en massa tunga saker så jag slipper bära det när jag inte har bil!!

Men nu MÅSTE jag fara!!

Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0