Mera tejp

Tog (nästan) det sista av min kinesiotejp idag :/
Så jag har beställt mer nu!
Jag är helt såld på den kan jag säga!!
Det är så grymt skönt när man tar på sig den! Man får som ett lyft :)
Nu beställde jag två rullar direkt, lika bra eller hur!? Eftersom det alltid kostar i fraktavgift!!
Denna gång blev det rosa och svart tejp :)

Nu provar jag dock med att bara ha en "benhinnetejp" den inre, då jag kännt att det är där jag haft mest problem! Så nu får vi prova och se om det funkar, det går ju betydligt mindre tejp om det är så :P

Igår när jag körde zumban på förmiddagen så var jag otejpad, och bara av den lilla enkla lätta zumban så ömmade det i benhinnorna :/
Så nu vet jag att det är värt det att tejpa!! Och för typ en hundring i månaden är det värt det, eller hur!?

Jag ska också inviga Carro i kinesiotejpens förlovade land ;)
Hon har problem med knäna när hon springer, så vi ska prova och se om det hjälper!
Det hjälper ju mig med knäna också!!

Kommentarer
Postat av: Åsa grannen

Hej! synd du hade slut tejp. Virre har så sjukt besvärligt med benhinnorna nu med fotbollen. Han hade kunnat testa en bit om du hade kvar....funkar det så kan man ju betälla. Trevlig helg=)

Svar: Jag har bara kvar så det räcker till typ två knätejpningar!!Men det är inte så fasligt dyrt att beställa för att prova!! Men det går åt en del tejp när man tejpar benhinnorna!! Jag betsäller på kinesiotapeshop.se där tar dom 99:- rullen plus 35:-i frakt!!
Linnea Lundström

2013-03-08 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0